Seren21 kendim kadar nazlı kimseyi görmedim etrafımda ve epüdralsiz normal doğum yaptım eski usul yani . Normal doğumun öncesi zor sezeryanın sonrası zor. Sezeryandan sonra 3-4 gün bebeğini kucağına alamayanlar gördüm . Ama normal doğumda bebek çıktığı anda her şey bitiyor hemen ayaklanabiliyosun. Hakkında hayırlısı olsun