ipekbk bence pozitif bende ovulasyon testi kullandım o şekilde öğrendim 1 ay içinde iki kere pil görmüş oluyorsun ama ikincisi hamilelik oluyor bence normal test almaya cnm . İnşallah hamilesindir Allahım bu mübarek ayda isteyen herkese versin inşallah 🤲