ipekbk Ben ovulasyonla öğrendim, hamile olduğumu. Adetim geçmişti ve T çizgisi C den çokca koyuydu. Atabilirim istersen.Adetim geçmişti derken şöyle oldu aslında adet günü lekelenmem oldu 5 gün sürünce şüphelendim adet olmayınca. Evdede ovulasyon vardı gece 12 falandı inanmasamla onu yaptım. Sabahına da gebelik testi yapmıştım.