Damla92 Yzgl 19 haftadan selamlar 😅 ufak tefek kramplar dışında iyi gidiyo şükür olsun, sağlıcakla tamamlayalım bu serüveni hepimiz insallah🌸🤲 ben henüz alışveriş yapmadım ama benim 3. Gebelik tecrübelerime dayanarak Maxi 1-2 kez kullanacağım tarzda şeyler almayacağım. Süslü püslü, extra pahalı ürünler almayacağım. Genelde zıbın patikli altlar ince rahat üstler çok kullanılıyor. Kullanış ve kaliteli kumaşa ağırlık vermek gerek ilk kızımda neler aldım neler aman Allahım saysam bitmez burada yetmez gibi ailem resmen panço h&m zara kids zengin etmisizdir çok rahat söyleyebilirim bunu 😅😅 kaç kere giydi dersen resmen sıfır şekilde verildi ona keza marka ayakkabılar akla hayale sığmayan neler neler süslü tokalar vs vs hepsi çöp boş. Kullandiklarim muslin örtüler patikli altlar zıbınlar ince pamuklu üstler ilk 6 aylık süreçte oldukça sade yumuşak kumastan tulumlar bunlar olmuştu yani. 10 lu vs hastane çıkışları bile gereksiz bir iki tane olsun hastane için o takımlardan yeterli bence.
Yzgl Damla92 baya baya gerçekten mağazalara calismissiniz 😀 işte insan heves ediyo ama yok benim erkek olacak öyle abartacak kadar alışveriş yapamam maddi açıdan dolayı bende sade ve rahat kıyafetlerden yanayım ama sanırım iki tane hastane çıkışı ve çok sayıda zıbın alicam 😀
Damla92 Yzgl prego’nun yer hoppalasi 10 sene öncesinden bahsediyorum, Kraft sallanan, müzikli yatma oturma kademeli mama sandalyesi, quinny mood bebek arabalari, güzel paraydi bunlar şimdi neden bu kadar abartmışım diyorum kendime 🤦
Yzgl Damla92 😀😀ayy çok tatlısınız Rabb’im bağışlasın evlatlarınızı inşallah.kayinvalidem fazla alma kızım giydiremezsin diyip duruyo garibim bende içimden kızıyorum kendime neden alma diyo neden karışıyor diyip kızıyorum kendime benim için diyor ama gelse anla işte 😀
Damla92 Yzgl kesinlikle öyle çok gereksiz geliyor işte ilk gebelikti o zamanlar kızdı birde hevesle dediğin gibi abartildi hep. Sonrasında bir oğlum oldu şimdi kızıma hamileyim oğlumda da çok abartmadim şimdi kızımda da abartmayacagim oldukça sade kullanışlı parçalar bol zıbın işte. 10 lu vs takimlardan da 2 tane maximum benimde alacağım abartmaya cidden gerek yok sonra çok pisman oluyor insan sonuçta oralara verilecek parayla yine çocuğuna harcam yada birikim yapacaksın. Anneannem hep çocuğun yediği kâr, giydiği zarar derdi 🤣
ZeyHus33 Yzgl valla işimiz zor nsl olcak bakalm sıcak pişik isilik bilmem ne yapıyor bunları yasamadan atlatirz insallah
Busra_27_34_ Yzgl 22+5 olduk bizde bende İstanbul’dayım burasıda sıcak oluyor büyük ihtimalle zıbın ve çorabla dolanır çocuk 😁zıbına yatırım yapmayı düşünüyorum
Yzgl Busra_27_34_ hadi bakalım hayırlısıyla kucağına almayı nasip etsin İNŞALLAH Rabb’im 😊🥰bol bol zıbın alalım 😀
Yzgl Damla92 çok doğru demiş anneanne 😀 hayırlısıyla kucaginiza almayı nasip etsin İNŞALLAH Rabb’im 😊🥰
Busra_27_34_ Yzgl amin amin bütün hamislerin🤲❤️ben öyle yapmayı düşünüyorum kızım Mart’ta gelmişti rahattım kışlık giymişti Bunda temmuz sonu Ağustos başı doğum bakalım bol zıbın şort romper almayı düşünüyorum
gokkusagiii Ben 21+6 yim iki cocugum var biri ilk bahar biri sonbahardi.kiyafet konusunda hic dusunmemistim Bu bebeğim yaz bebeği olucak bunuda yasayip demeyimleyecegim artik☺️
Hatice_0691 Yzgl amin cnm cümlemize inşallah sizin ilk gebelik mi kaçıncı hafta da hissettiniz siz bende prilam içiyorum
Yzgl Hatice_0691 hayır benim ilk değil 3 hamileliğim ikisi normal doğurdum bunu nasip olursa sezeryanla olup tüpleri baglatmayi düşünüyorum ben çok zayıf biriyim hamile kalinca kusmalardan dolayı daha çok zayıfladım ondan sanırım erken hissettim ilk dönemler gaz sancısı gibi hareketler hissettim 18 haftamda baya hissettim tabi tekmeler falan yok daha.ama şuan baya baya oynuyor hissediliyor yani dışardan dokununca sizde yakında hissedeceksiniz ve dünyanın en mutlu annesi olacaksınız 🥰🤗çok tatlı oluyorlar oynayınca farklı bı mutluluk oluşuyor
Hatice_0691 Yzgl maşallah rabbim tez zaman da hayırlısıyla kucaklarımıza almayı nasip etsin bebişlerimizi . Ben hala içiyorum mide bulantısı ilacı rabbim sabırlar versin bize 🤲🏻 dualarını beni de katarsan çok sevinirim cnm
biranne__ Busestl arada bir diyorumkusum normalde yanıyor evet ama bazen dengesi belli olmuyor havanın
Busestl biranne__ yaz bebesi bana zor geliyo ya kışın ne gydirceğini biliyosun yaz bebesi öyle diil gündüz ayrı akşamı ayrı evler zaten sıcak e ceyranda kalmamalı vs vs vs