[silindi] anladım tabi asıl önemli olan aslında doğum. Tabi burası devlet hastanesi ama bazı hastanelerde belli bir ücret karşılığında odada tek kalinabiliyordu birkaç akrabam yapmıştı bunu hatta birisi tıp fakultesinde kaldı. acaba burada öyle bişey teklif etsek en azından normal bir odada kalabilmek için ve sadece görüş saatinde gelinebilse, mumkunati yokmudur