İlk gebeliğimde bebeğimi kaybettikten sonra yanımda olmayan özellikle eş ailesine ve kayınvalideme artık zerre merhamet ve vicdan duymamaya başladım. Dediği ve yaptığı hiç bir şeyi takmıyorum. Keşke daha önce bu gereksiz kadını yok saysaymışım o derece diyorum. Bundan sonra yağmurlu havada su vermem.