HamilebirAyse eşim yaa 😍gerçekten kendimi bulduğum, kendim olduğum tek yer o , ailemle de çok güzel çocukluk,gençlik geçirdim haklarını yiyemem kesinlikle ama eş, ne bileyim benim diğer yarım gibi resmen hiç bir kan bağım alakam olmadığı halde hemde .. bana çok tuhaf gelmişti başlarda bu hissiyat , şimdi benden bir parça olarak görüyorum resmen diğer yarımmış 🤭😅Rabbim eksikliğini göstermesin inşallah ❤️🤲🏼