Gebe kalmadan öncede bu sorunu yaşıyordum hala daha yaşıyorum artık kaşıntıdan yara oluyor iç çamaşirinizi elde yıkayın ve ütüleyin mutlaka pamuklu olmasına dikkat edin bir de pamuklu bir bezi ütüleyp koyun iyi gelir ben o şeklde hafifletiyorum ama yine tekrarlıyor