Brcnrcvs111 doktorunuza danışın ilerlemesin, bende bi ara kaşıntı vardı krem verdi geçti. Bi de fitil vermişti ama gerek olmadı kullanmadım. Arada bir kaşıntı oluyor ama geçiyor 1-2 günde. Çok rahatsız edici oluyor, doktorunuza söyleyin. Pamuklu çamaşır kullanın ve sık değiştirmenizi tavsiye ederim. Günde 2-3 çamaşır değiştirmekle baş edemediğim için eski atletlerden vs parçalar kestim, iç çamaşırına onlardan koyuyorum sık sık değiştiriyorum. Günlük ped falan tavsiye edilmiyor.