Kızlar merhaba bende pcos var hormon bozukluğu ilk çocuğumu yüksek tansiyon preeklamsiden 7 aylık dünyaya getirdim aradan hemen hemen 17 ay geçti ikinci çocuğu düşündük adete 1 hafta kala ilişkiye girdik bugün tam 18 gün geçti adetimi de 12 gün gecikti adet falan olmadım kafam çok karışık hani hamilelik belirtisi olarak tek akıntım var oda tek başına bi ise yaramaz hani adetim gecikti kendime bir kür yapsam adet söktürücü diyorum ama bir ihtimal hamileysem bir sıkıntı olursa korkuyorum bir fikir verin bana ya