Tugceayse ben doktoruma sordum dişimi yaptırabilir miyim diye.. O da yaptırabilirsin ama kullandığın ilacı bana söyle önceden dedi. Henüz yaptırmadım ama yaptırcam. Çekilme değil dolgu olacak sanırım. Yine iğne yapılacak, 2. Trimesterda yapılır diye biliyorum.
Diş ağrısı fenadır. Öyle karanfiller yağla geçmez yaşadım zamanında. Ağrı kesici bile fayda etmedi. Bence kendi kadın doğum doktorunuza sorun. Sağlık ocağı ne bilecek