Tugceayse 21haftalık hamileyim dişim kırılmıştı bir ay önce doktora gittim ceketlim dedi ama anestezi olduğu ıcın sağlık Ocağı yaptırma dedi ve inanılmaz agrım var neyle geçer nd olur yardım edin
aysecakir Tugceayse pamuğa sirke dök canım dişine sık sonra, benim de dişimden çok ağrı çektim üç dört gün sonra kendiliğinden geçti, müdahale de edilemiyor hamilelikten dolayı😔
AliBinnur Tugceayse o kırık bende de var sağ tarafla yiyorum yemeği sağ tarafla yiye yiye orasıda ağrımaya başladı. Sert bişey çiğnesem hemen ağrıyor acıyor 🙄
Kdkdkdmd Tugceayse canım bnmde 2kere oldu bırıncıde hamılelıkte kullanılan ılaclar varms onlardan vermıstı dıs doktoru bıde sureklı fırcalayıp bol tuzlu su ıle sureklı gargara yapıodum ben
Kkmsal Benim ağrım oldu yarıda kalan bir kanalım vardı doktorum onu açtı ve iğne yaptı doğum doktorum sıkıntı olmayacağını söyledi
Esra_derinalp Tugceayse 27 haftayım ben daha dün yaptırdım eğer yaptırmazsan bir sabah yüzün şiş vaziyette uyanırsın enfeksiyon kaplamış her yeri o zaman uğraşırsın bebeğe de zararı o zaman olur vakit kaybetmeden yaptırmalısın ...
Esra_derinalp Tugceayse benim doktorum hemen git yaptır hemen dedi iyi bir diş hekimi bulmalısın kullanacağı ilaçları kendi Dr gösterip onayını alıp yaptırmalısın
Gulhan2692 Sirke sarımsak tuz su bunları kaynatıp 5dakka, ılıyınca gargara yapmıştım bende rahatlatmıştı baya birde karanfil yağı iyi geliyor diye duymuştum. Sarımsağı ezip tuzla ağrıyan bölgeye de koyabilirsin canım inşallah çabucak geçer bilirim o ağrıyı çok çok geçmiş olsun
mrshavva Canım ilk üç ay ve son üç ay diş hekimleri işlem yapmıyor o yüzden ağrıyı geçici olarak geçirmek yerine bir diş hekimine gidin
Miraykader A12_S07 mrshavva A12_S07 senle aynı haftalardayız bende biraz ayakta durunca belim ağrıyor hasa geçen hafta felaket ağrı girdi çok şükür bişi yokmuş normalmiş
Kadir3565asli Tugceayse ben karanfili tuzla suyla kaynatıp gargara yapmıştım geçmişti benim de çok fenaydı allah yardımcın olsun
Sumeyrabal Tugceayse dogum doktorundan diş anestezi icin izin alip bunu da dis doktoruna goster mudahale ediyorlae bu sekilde
nhlblr Ben iki hafta önce 20lik diş ameliyatı oldum. Kadın Doğum doktorunun onayıyla. Önce antibiyotik kullandım hatta. Yani 3 Aydan sonra zorunlu hallerde müdahele yapılabiliyor. Sonrasında ki Ağrı içinde ne denesem geçmedi internetten karanfil yağını duydum ve hemen aldım. O biraz rahatlattı. Ve bugün diş yine sızlamaya başladı yarın dişçiye gideceğim sanırım yine iltihap kaptı😢
Burcu91 Tugceayse canim şahadet parmagini agriyan disinin ustune konulup yasin suresinin 82 ile 83.ayetini okusunlar sende oku rabbim sifa verrmis gecermis bir dene istersen
sibelardam Tugceayse ay ne alaka ya bölgesel anesteziden bişey olmaz ilk 3 ayı da geçmişsin ben 2.ayda çektirdim lokal aneztezi bişey olmaz çektir çürük diş sana da bebeğe de zarar