Bbk88 evde kalmak derken😆😆😆 kimse diyemeyecegi için otarz cumleleri bana , kendinsecimim musbet bir aile.olmamiza.ragmen aile baskisi asla olmadı kararlarima hep saygı duydu babamla annem , sadece iyi düşün ileriyi dediler. İkinci çocuk için toplum baskısı yazmışsınız bir üstte takılma derim yaa🤔🤔🤔 bende bir yasindayken ikinciyi dusunsekmi diyorum 😁😁 bizim toplum saçmalama abla büyüsün diyor kız yaşım geçiyor diyorum 36 da anne oluyorum, amann 40 inda doğur diyorlar