Bbk88 Hiratuba ağustosta 31 olacagim evet ya stres yapmamak lazım ama işte 1 incitir yaptın 2 jnciyi yap diyorlar yasin da var diyorlar daha birinciyu yapmadım ay daha yapmadan toplam baskisi:(
Rosealbina Bbk88 29 da ilk kızımı aldım kucağıma 39 yaşındayım 22 haftalık oğlumu bekliyoruz hayırlısıyla 😁😁
Htc43 26 yaşimda evlendim şuan 29 um insalllah yakın zamanda anne olurum tüm bekleyenlere Rabbim bu Ramazanı Şerif hürmetine bebiş versin ☺️
Bahar1 Htc43 aminn😊😊 ben ilk kızımı 5yil sonra doğurdum cocuk hic dusunmedigim için evliliğe alışma iş ev derken
Hamdiyevural Bbk88 30 yaşımı beklemeden yaptık 3. Çocuğu acele ettim ama pişmanım 26 yaşındayım ve 30 yaşında asla isteyeceğini sanmıyorum bn alacağımı aldim fazlasıyla o yaşlarda çocukları büyütmüş kafam rahat bı anne olucam inşallah tek tesellim bu
Bbk88 Hamdiyevural ben 29nda evlendim zaten oyuzden anca:)evet herkesin hayat hikayesi farklı işte sağlıklı huzurlu hayat dilerim 💞