ATC Aycanay Amin inşAllah kız yakıştırmıyo degil ben çok yakıştırıyorum bazı hamilelerde ama bende durmadı işte 😂😂😂
Akdasd Canım ben de bazen elbiseyle gidiyorum malum soğuk tayt giyiyorum herhangi bi sorun olmuyor elbiseyi kaldırınca tayt kalıyor zaten o da engel değil zaten