AlyaSu Kızlar kontrole giderken elbise giyenler altına tayt mı giyinip gidiyor giymeyi çok istiyorum ama ultrasonda bakarken sıkıntı olur diye çekiniyorum giyenler bilgi verebilir mi😊
Kamelya AlyaSu ben triko elbise giyip altına siyah çorap giyip gitmiştim normal elbiseyi kaldırdım öyle muayene etmişti doktor ☺
ATC AlyaSu ah ah çok severim triko elbiseleri üstüne de kürklü yeleklerden 32 haftalıgım geçen denedim ama bil bakalım ne oldu yeşil bir ayı gibiydim ayı kocaman bir ayı anlıyormusun AYI 😂😂😂😂 yelegin önü bile kapanmadı hayat çok acı 😂😂
AlyaSu Cns_mry valla canım artık pantolon rahat ettirmiyor taytta devamlı giyinmek istemiyorum elbiseyi seviyorum 😊
Cns_mry AlyaSu bende bıktım taytdan. Ya bugun dugun vardi.oturdum agladım ne giycem dıye elbiseyi de bu halımle yakıstırmıyorm. gına geldı artık neyse kı 3 haftamz kaldı sabredıyorum 😊
Merveee1 AlyaSu kışın zaten en güzel triko lar ben etek ile triko tunik kombin de yapıyorum arda öyle de güzel oluyor 👍
Aycanay ATC 😂 😂😂 sabah sabah beni güldürdün Allahta seni güldürsün maalesef öyle insan kendine hiç bir şey yakştramio gebelikte
ezos AlyaSu ben yaza denk geldiği zaman şal alıyordum yanima salı örtüp kaldırıyordum elbiseyi öyle yapabilirsin mesela😊
AlyaSu ezos valla bilmiyorum güzel fikirler var bide ben hamile kalmadan önce devamlı elbise tarzı giyiniyordum şimdi pantolon olunca sinir oldum 😊
ATC Aycanay Amin inşAllah kız yakıştırmıyo degil ben çok yakıştırıyorum bazı hamilelerde ama bende durmadı işte 😂😂😂