Arkadaşlar dün şeker yüklemesi yaptırdım ve şekerim yüksek çıktı 50 ml olan suyu içtim doktorum dediki hafta içi birdaha gel 100 ml olanı yapalım ondada çıkarsa dahiliye ve diyetisyene yönlendireceğim dedi benimde kafam karıştı birdaha yaptırsam mı yüklemeyi yoksa yaptırmayıp diyetmi yapsam sizler ne yaptınız bilgi verirmisiniz