Dicle06 Diyabetlianne ben de 7 haftalıkken gittim fakat ultrasonda 6 haftalık görünüyordu kese göründü bebek görünmedi yolk sac pozitif dedi muhtemelen geç döllenme dedi 1 hafta sonra yine gel dedi daha erken yani bu şekilde sizi korkutmaları çok yanlış
Diyabetlianne Dicle06 farklı bir doktora başladım o da böyle söyledi bakalım inşallah onunla devam edicem umarım görürüm
Meltembkts Diyabetlianne benim de öyleydi kese gözükmüstu ama bebek yoktu 1 hafta sonra gittiğimde bebisim gözüktü minicik bir nokta o zaman oh diyorsun şimdi de kalp atışını duybilecek miyim acaba korkusu oluyor. O yüzden sakın olup beklemek en iyisi 🥰