Diyabetlianne Doktorların olumsuz konuşması için çok erken bence . Ben de 7 ya da 8 de göründü tam hatırlayamadım şuan ama bir önceki muayene 6. haftada bebek görünmemişti, doktor yolk u gördüğünü bu sebeple büyük ihtimalle bebeğin de bir sonraki muayenede görüleceğini söylemişti dediği gibi de oldu . Lütfen olumsuz düşünmeyin 8 de de görünebilir .