huysuz__ TubaY- işaretli yerde erkek çıkıntısına benziyo ama alttaki bacak arası yanıltıcı duruyo, doktor erkek dediyse erkektir annesi
Aras-125 TubaY- kız bence bebeğiniz benim oğlumunda aynı böyle bacak arası fotoğrafı var bu haftada o kadar belli ki bilmeyen bile erkek bu der sizinkinde çıkıntı yok resmen minicik
Slabylann6868 huysuz__ ay aşkım sağol sen önceden sorduğumda da erkek demiştin umarım tahminin doğru çıkar şuan bi kızım var 2. De erkek olmasını isterim 🥹♥️
Duyguhayat huysuz__ bende ataym banada bakarmsn 14. Haftada erkek dedi de doktor degisir korkum var ☺️😀🫣
Bgmbgm06 TubaY- huysuz__ benim 12haftalıkken erkek dedi hatta cıkıntıyı baya bızde görduk vıdeoya yansımıs ama 13.hafta gititigmde %90kız dedi napayım inanayımmı sizce :)))) ona göre eşime sürpriz yapıcam
huysuz__ Slabylann6868 hadi inşallah erkektir annesi😍😍 bende de Bi kız Bi oğlan var , kızıma kız kardeş çok istiyoruz o da çok hevesli 🥰sana oğlan bana da kız nasip olsun diyelim o zaman 🤗❤️
Slabylann6868 huysuz__ amin inşallah rabbim gönlümüze göre versin♥️ birde nasıl anlıyorsunuz acaba merak ettim de o yüzden soruyorum
huysuz__ Slabylann6868 nub teorisi var 12-14 haftalarında çıkıntı oluyo bütün bebişlerde .. dik duruyosa erkek yataysa kız , Google de görsellerde var bakınca daha iyi anlarsınız. Sizin bebişin dik duruyo ultrason da o yüzden erkek dedim
Slabylann6868 huysuz__ anladım canım çok sağol öğrenince mutlaka yazarım umarım rabbim sanada sağlıklı sıhhatli bi kız evlat nasip eder ♥️