Bende 2. Ye olucam bu Çarşamba inşallah herşey güzel geçer kendimi çok fazla düşünüp strese sokmak istemiyorum sonuçta biliyorum ki hepsi geçiyor ilkindede olduğu gibi sadece ilkinde genel olmak duruumnda kaldım şimdi spinal tercih ettim bunu deneyimlyicem