Mucizeayla doğum sancısını yaşayıp sezeryan olan biri olarak kesinlikle sezeryan derim. Yani o sancıyı yaşamasaydım belki aklımda kalırdı, çünkü normal doğuma hazırlanmıştım, tüm aşamalara hakimdi. Ama çocuğum doğru kararı vermiş. Sezeryanda tek zorlanacağın kısım yataktan kalkmak. Oturmak falan deyil, hepsi kolay, en zor kısım yataktan kalkmak. Aşamalı kalklcaksın, ağrıyı hissettiğin anda dur rahat sonra devam et. Kalktığında gözün kararıcak, başın ağrıcak yine dur tutun bir yere keçicek, sonra devam et. Kısacası ağrıyı hissettiğinde yürümeye başladığında bile dur rahatla sonra devam et, acele etme sakın. 3günün sonunda daha iyi oluyorsun, 10.gunun sonunda bir seyin kalmıyor