Deletedmom_98 sizde mi aynı şeyleri yaşadınız ? Aynen kesinlikle sezaryen düşünücem bebeği riske atmam. Eşime sordum şimdi tekrar, virüslük bisey değil normal et beni demişti diyor sanırım ben kaçırdım orayı sonuç temiz geldi deyince. Hpv ile ilgili olsa patoloji de çıkar mıydı?