Herkese iyi akşamlar, 28 haftalık hamileyim. Hamileliğin 2. Ayından sonra genital siğiller oluştu, ve 16 haftalıkken cerrahi müdahale ile yakıldı. Şuan hiçbir şey yok çok şükür 🤲 sorum şu ki doktorum siğilden parça alıp patolojiye gönderdi, ve zararsız yakma işlemi yapmaya bile gerek yokmuş dedi. İçim rahatladı ama burada okuduklarımdan çok etkilendim. Acaba yanlış mıdır farklı bişey yapılmasına gerek var mıydı ? İçim içimi yiyor kafaya çok takıyorum rüyalarıma giriyor artık hep olumsuz düşünceler içindeyim 😞 daha önce yaşayan oldu mu lütfen yardımcı olur musunuz.