Battaniye teachermomyy23 herkes farklı geçiriyor süreci, kanama için de ağrı için de tek bir doğru normal olmadığını anlıyoruz
Besblog21 efgoksen merhaba değeriniz ne kadar sürede sıfırlandı ? Ağrılarınız oldu mu ? Ve tek dozla mı kurtuldunuz bu durumdan ?
efgoksen Besblog21 evet tek dozla çok şükür bitti . 19nisanda değerim 5in altına düşmüştü. Geçmiş olsun sizde mi dış gebelik geçirdiniz