Çok geçmiş olsun canım.bitti gitti diye at geriye olumsuz düşünceleri.bende çok fazla kafamda tuttum araştırdım .hepsi inan zarar veriyor yeni oluşumlara.Bende 85 mg mtx iğne vuruldum.iğneden sonra şiddetli ağrı vs yaşamadım kanama ile vücut temizlendi .iğne yapılana kadar şiddetli sancı ve kabus gibi günler geçirdim.şiddetli ağrı ,kanamam bitmediği ve betam dengesiz olduğu için iğne yaptılar .6 ay korundum.sonraki takipte den 2 ayda kimyasal gebelik geçirdim.sonra rahim filmi çekildim.açık çıktı tüpler.rahim filmi üzerine 2 kere regl oldum .bekliyorum bakalım güzel günler gelecek diye .