Kızlar henüz 15 haftalık hamileyim sanki zaman hiç geçmeyecek gibi geliyor diyorum ki ohooooo 38 hafta nasıl dolacak dünya zaman . Gün gün saat saat sayıyorum resmen . Psikolojik bir durum sanırım çok da tez canlıyım sizde böyle miydiniz ? Zaman geçecek mi? Benim gibi olan var mı