Bengo Acarnesli ayyy ben yıllardır hiç tuz tüketmem sadece kaya tuzu oda azar azar kalp sorunum olduğu için onada dikkat edeyim bari ya
Acarnesli Bengo kesinlikle cnm dikkat etmek gerekiyor ben hiç bakmadım dikkat etmedim hamile kaldığımda öğrendim şimdi zorlanıyorum baya sağlık bu dikkate almamız gerekiyor
Seymagulsen Bengo Benim de tam da anlattığınız gibi oldu 8. Haftadayım tsh 3.5 çıktı ama 2.5 un altında olması gerekiyormuş ilaç başladık sıkıntı etmeyin birçok kişi gebelikte kullanıyor tiroit ilacını. Doktorum gebeliğin sonuna kadar ilaca devam edicez dedi
srguclu Bengo benim hamilelik için kan verdiğimde çıktı. Dahiliye doktoruna git dedi doktor ilaç başladı. Her gün aç karna 25 mg ilaç kullanıyorum. Hamilelikten önce benimde yoktu.
Anne8- Acarnesli benim doktorum da tam tersi kaya tuzu kullanma dedi ve ben gebe olduğumu öğrenmeden 1 ay öncesi hep kaya tuzu tükettik iyotsuz ve sağlıklı diye doktor kestirdi iyotlu market tuzu kullanacaksın senin iyota ihtiyaçin var dedi ve hana tiroid ilacının yanında iyot takviyesi de yazdı 🤦🏻♀️ çok karmaşık
Ulumoon92 Bengo merhaba, görüşebildinizmi doktorla acaba? Benimde hamilelikte tiroid hormonlarım yavasladı ve ilac tedavisi görüyorum. Doğumdan sonra hormonlar normale döndüğünde tiroidlerde dönecekmi bir bilgi alabildiniz mi
Bengo Ulumoon92 ben olayı çözdüm ilk kanı aile hekimliğinde vermiştim yüksek laborant arkadaşımla konuştum troid kan testlerinin kesinlikle bekletilmemesi gerektiğini aile hekimliklerinde genellikle merkeze göndermek için beklettiklerini söyledi o yüzden devlet hastanesinde kan verdim o temiz çıktı yani bir sorun yok