Bengo canım ilaçla düzelir dedi ama hamilelikten dolayı düşük dozda ilaç verdi bu da ne kadar fayda eder bilemeyiz yediklerine içtiklerine dikkat edeceksin dedi brokoli,kırmızı lahana,beyaz lahana,turp ,özellikle tuzdan uzak duracaksın dedi bana 26 sinda randevum var bakacak tekrardan duruma göre karar verecek bakalım iyotsuz tuz önerdi bana normal tuzu hayatından çıkart bu dönemde dedi bende dikkat ediyorum bakalım sonuçlar nasıl olacak