Bence herkesin vücut tipi farklı. Hep olumsuz okuyanlar haliyle kasılarak gidiyor ve zaten zor olan muayene daha zor oluyor. Çatı darlığı olmayan ve orada kendini sıkmayan daha rahat geçiriyor. Kokrtugum kadar yokmuş yazan çok yorum okudum. Evet psikolojik olarak yıpratıcı ama kızlar biz iki parmağın girmesinden korktuğumuz vajinadan bebek çıkarıyoruz mükemmel varliklariz ve çok güçlüyüz. Bence yapmamız gereken tek şey olumsuz tecrübeleri mümkün olduğu kadar birbirimize anlatmamak , kendimizi ve birbirimizi motive etmek . Hastanelerdeki hemşirelere de çok takılmayın her birimizi 10 dk motive etseler mesai bitmez mecbur sert davranıyorlar . Bence bizim için önemli olan ebe. Ben şahsen doğumdan 1 hafta önce falan doğum yapacağım hastaneye gidip ebemle tanışmayı düşünüyorum 😂