Kızlar bugün çatı muayanesi oldum ve bağıra bağıra canım çıktı normal doğum düşünüyorum doktor bana dedi ki sen nasıl normal doğurcan birde 37+2 yiz kalp atışları 140 da çıktı ebeler birqz beni koekuttu hareketsiz falan fistan aldırış etmedim bana biraz moral verir misiniz