papatyaolsun 9000 aa öyle mi tatlım 3 gün ilişkiye girin dedi deyince ben ilişkiyle devam ettiniz sandım. Çünkü benim bir tane klomen tedavim var öyle , yumurta büyüttük ovitrelle vuruldum normal ilişkiyle devam etti. Ama tutmadı tabi
Miskinim papatyaolsun benim çatlamamıştı ve aşılamam negatifti belkide hamilesin. Kan verdin mi takip edemedim
Miskinim papatyaolsun aşılamadan sonra doktorum kontrole çağırdı o esnada muaynede gördü. Yumurta çatlmayıp kis oluşmuş dedi ilaç verdi o ay kanamam çok oldu tekrar çağırdı adetle o kis gitmişti
9000 papatyaolsun ya benim mide bulantım var belim falan ağrıyor karnıma kramplar giriyor göğüs hassasiyetim var bilmiyorum çok da ümitlenmek istemiyorum kime sorduysam pek belirtiler kalmamış bilmiyorum ya
papatyaolsun 9000 kuzu sende belirtiler varmış en azından bende hiç yok 😁 söylediklerin gebelik belirtisi aslında. Ama biz ovittelle vurulduğumuz için tam emin olamıyoruz belirtiyi o mu yapıyor acaba diye
papatyaolsun Miskinim aşılama yapılmadan çatlayıp çatlamadığına bakılması gerek bence , ben kendi doktoruma da söyledim ama çatlamasını umuyoruz dedi bakmadı