Krasivyy Neslihanmeral bnmde dr um 20 den sonra netleşir dedi bugün 20 oluyoruz bnde bile his yok sadece pıt pıt bişeyler akıyor içimde
Neslihanmeral Fatma76 tatlı yiyince zaten uyanır hareket edermiş doktor demişti 😍😂 çok şanslısın ya 😍
Brnyrk İlk gebeliğin. 20 de kıpırdanmalar hissettm 22 de ilk işte bu tekme dedim🤗şuan 24 oldum tekmeler devam ediyor. Tabı bazen durgun oluyor ama işte bu tekmesi diyebılıyorm artk. Ama dışardan çok net belli olmuyor henüz. Erken daha sanırm
Kubraceylan Neslihanmeral bizimki 22.haftada olmuştu uyuyacagimiz sıra biranda o gece heyecandan hiç uyuyamamistim ama şimdi prensesimiz kucagimizda ve 5 AYLIK 🤭❣️👨👩👧
NeslihanOner Neslihanmeral doktorunuz erken söylemiş ben de 15 in içindeyim ama doktoruma sormuştum 20. Haftada hissedebileceğimizi söyledi
Ayse1 Neslihanmeral ben de hissetmiyorum zaten hissetmemiz imkansız .o erken hissedenlerin damar seğirmesi.ama söyleyince kızıyorlar .hatta geçen biri 10.haftada hissettim dedi
Yalinn8 Ayse1 evet yaa,mantigini anlatinca da bozuluyorlar, yoksa kimin ne derdi olucak milletin bebeginin hareketiylee
meeese Neslihanmeral 19.haftada hissetmeye başladım pıt pıt dokunuyordu sanki.ilk gebeliğim 🤗 şimdi 23 haftadayız bayağı ittiriyor 😂
Sseymaugurr Neslihanmeral tekme gobı degıl o haftaşarfa kelebek cırpıntısı gıbı oluyor o da hıssedersdn ben 16 da hıssettım