Rabiul ben bu ara salmış durumdayım kıyafet ve beşik hallettim sadece 🙈 deterjani şampuani küveti islak mendili falan da almıştım aklıma gelen en acilinden bez pişik kremi falan almam lazım. Ayriyeten kendime de bir seyler almalıyım bebekten sıra gelirse 🤣
Bu arada seni hatırladım Kağıthane’deydin dimi başka bi konuda konuşmuştuk 🌸
Bir de şeker yüklemesi yaptiracagim ben de 24. Haftaya giricem bu hafta acaba devlete mi gitsem yoksa uğraşmayıp özelde mi yaptırsam kararsızım 😅