İlk bebişim erkek bu miniğim ise kız:) kıyafet dışında çok bir ihtiyacımız yok elhamdülillah çünkü araları 26 ay olacak nasipse:) Doğum temmuz 4 gibi gözüküyor sezaryen olursa haziran 20 den sonra istediğin zaman alabiliriz dediler ama ben ssvd istediğim için temmuzun ortasına kadar uzayabilir bu durum 😅 neyse sağlıkla gelsinler de yeter ki 💖💐