Semaa00nur ilk gebelikte herhangi bir şeker bulgum yoktu. Doktorum ailemde olduğu için riske atmayalım 50 lik yapalım demişti. Şimdi ikinci şebeliğim suyum fazla şeker olabilir diye 75 lik yapmayı uygun gördü doktorum. 75 ve 100 luk daha kesin tanı oluyor aslında yapılmışken onun yapılmasını istiyor olabilir doktorlar.