Liyamm1 Halin boyu genelikle biz hesapliyoruz femur uzunlugu(FL) 7 de carparak bebegin boyu çikiyor ☺️. MasAllah ozaman doktor birsey solemedi mi belki normal yani
Halin Liyamm1 valla doktorum kilolu dikkat et diyor, hatta çok içerde tutmayalım bu gidişle 5 6 kilo doğabilir diyor, kakasını yaparsa sıkıntıymış 36 haftalıkken alabilirmiş
Eeceylannnn @“niimetnazlli” emirtimr1 benimde büyüme var ve sağ tarafım çok acı çektiriyor bana desem yeridir 31+3
emirtimr1 Eeceylannnn vallahi öyle sabah öğle akşam olmak şekilde parol içsem bile geçmiyor rabbim dayanma gücü versin
Eeceylannnn sudedemirr bana mı sordunuz ☺️ ben peynir , kaşar, süt , yoğurt, yeşillik çok tüketiyorum ya onun dışında özellikle bişey yok illaki belli öğünlerde yiyorum birini 🫠 bide yemeklerde varsa et yada et suyu illaki ekliyorum
Eeceylannnn emirtimr1 bişey varmış şuan adını tam hatırlamıyorum gerekirse onu takarız ama dayanırım dersen doğumdan sonra küçülür dediler bana 😒
Eeceylannnn emirtimr1 annelik işte bi şekilde dayanılıyor benim sağ taraf büyüdüğü için hep sola ağırlığı ver dedi doktor biraz iyi geliyor ☺️
emirtimr1 Eeceylannnn benim büyüme çok başında gebeliğimde başında olduğu için sadece bol su dedi ama bazen çok ağrıyor ya dayanılmıyor
emirtimr1 Eeceylannnn benimde sağ böbrek😂 erkeklerde görünebiliyormuş genelde sola yatıyorum bende ama dediğiniz gibi annelik işte☺️ ilk böbreğim çok kötü ağrıyıp acile gittiğimde bana paracerol vurucaklardı hemşireye sorduğum ilk soru bebeğe birşey olur muştu yani o an bana olma ihtimali var deseydi o ağrıyı çekerek eve giderdim🥹 anne olacağımı tamamen o gün iliklerime kadar hissetmiştim 🥹🥹🩵🩵
Halin Eeceylannnn benim kilolu bir yapım var zaten, hiç bir yemek seçmem, 13 kilo aldım gebeliğimde. İştahım çok açık. Hem beni hem bebeği etkiledi heralde 😂