Aseliimmm Halin Doktorunuz bir şey demedi mi evet çok şeker yoksa demek ki yapısal genetik olarak iri insanlarsanız☺️
Halin ipeklinaismom şekerim yok hiç bir şekilde çıkmıyor ne şeker yüklemesinde ne de evde ölçtüğüm alette gayet normal
Halin Aseliimmm kimse bu kiloda doğmamış eşim de bende kardeşler falan da şekerim de yok vallaha anlamadık gitti
emirtimr1 Halin rabbim sağlıkla kucağınıza almayı nasip etsin inşallah maşallahı var etçik butçuk gelicez desenize😂🧿💜
Liyamm1 Halin boyu genelikle biz hesapliyoruz femur uzunlugu(FL) 7 de carparak bebegin boyu çikiyor ☺️. MasAllah ozaman doktor birsey solemedi mi belki normal yani
emirtimr1 Halin maşallah 😂 benim bebişte erkek 18+5 iz 😂 böbrek büyümesi yaşattı bana sende böyle bir sorun oldu mu kilosununda maşallahı var o yüzden soruyorum 😂😂
Eeceylannnn @“niimetnazlli” emirtimr1 benimde büyüme var ve sağ tarafım çok acı çektiriyor bana desem yeridir 31+3