Pcosta değilim. Adetim,kanamam, günü bitişi hep aynı gider en başından beri.
Adet tarihlerim hep 2 gün oynar veya aynı gün olurum düzenli yani. Doktorlar hiç şüphe etmedi ondan.
Eşimin sperm sayısı düşük ama yokta denmez yani.gayet 23 ten 18 e sonra da 11 embriyo oluşmuştu.
Hepside 5 aa 3 aa.
En son denemeden sonra doktorum kilomu sorun etti ve 3. Denemeyi istersen ya bekle ya da 1 ayda kilo ver öyle gel 2. Adete demişti. Kilondan dolayı kan akışın yok demişti.
Bilmiyorum psikolojim bozuldu artık.😭
Cnserdm
Bilmiyorum kimse pcostan şüphelenmedi. Yumurtalarım da çok iyi yani.
Ama teşekkürler🌹