Aminea valla açıkçası koltuk altına deotak krem sürüyorum üstünede senelerdir kullandığım nivea double effect deodorant sıkıyorum öyle bolca değil tabi bir hafta banyo yapma yine kokmuyorsun🙏🏻
Parfüm kullanmadım ama bunları kullanmadan edemedim aşırı zararlı olduğunuda düşünmüyorum şampuanda kullanmayalım ozaman oda sıkıntı yani illaki kimyasallar değiyor kaçınmak çok zor ama kaçınsak iyi olur