Seymadd benimkide yanımda olmadı ki hiç bu 32haftada bı kere doktora gelmedi benimle))) sadece ben sürekli geldim eve ki bu doktor bana ters davrandı. O bana iğrenç ilaç verdi,boşuna tahlil istedi herşeye bir tartışma çıkardım başlarda,3cu aydan sonra yeni doktorumu buldum sonunda onda rahatladım. Yoksa nerdeee oyle eş desteyi falan