Seymadd Fazlasinin zararli oldugu kanitlandi bilimsel olarak, ama tabi ne kadar mg aldiginiz da onemli. Eger dusuk bir takviye ise belki doktorunuz birakmanizi soylememistir. Bence doktorunuza danisin bu konu da. Ben yurtdisinda yasiyorum burada 12ci haftaya kadar iciyorsun, sonrasina izin vermiyorlar.