Kızlar merhaba,başlarda cok eksi yiyodum,genel olarakta cok tatlı aramazdım regl dönemi hariç,ama bu ara cildirmis gbiyiim aksam yemeklerinden sonra tatlı yemezsem oturup aglamak istiyorum :( doktorum bilse cok kızar ama engel de olamıyorum :( aranızda böyle kaçamaklar yapanlar var mı:( kendimi yedikten sonrada cok kötü hissediyorumm🥹