Aselnaz33
[bilinmeyen] iki günde bi litre süt bitiyorum 😂 eve dayanmıyor gaz sancı yapmıyor .. bebeğede iyi diye duydum
Arsmngmz
[bilinmeyen] Pastörize sütü kaynatıpmı içiyorsun soğukmu? Pastörizeyi illa kaynatmakmı gerekiyor???
Freearc
Ben 1 bardak içiyorum ama bence ideali 2 bardak. Her şeyin fazlası zarar.