Kardii Tugcetokgoz daha sağlıklı oluyor çünkü birde ev yoğurdunu seviyorum hazır hiç hemen o gerçekten kilo aldırıyor maşallahı var oğluşumun 🤗
Pinaryucel Tugcetokgoz şimdiden yanıyorsa zor tabi benim 20. haftada 5 aylıkken başladı 32 haftalık oldum ilaç içmeyince yine çılgınlar gibi yanıyor, sabır dileyelim birbirimize..
Tugcetokgoz Pinaryucel önceki gebeliğimde benimde son haftalarda başlamıştı bunda hamile kaldığım gibi başladı sabredelim ne yapalım geçer inşallah 😊
Deletedmom667 Tugcetokgoz Bana kesinlikle içemezsin dedi araştırdığımda sonuçları pek hoş değil. Çünkü ısıya dayanıklı bakteriler var plasentadan direk bebeğe geçiyor. Yogurt yap ye ama sakın içme dedi. ama senin doktorun o şekilde dediyse sen bilirsin
fitmom [bilinmeyen] 2 günde 1 tl gayet ideal. Günlük 8 porsiyon kalsiyum alması lazım bir hamilenin ve siz 2,5 bardak ile 2,5 porsiyonunu sütten almış oluyorsunuz. Gayet ideal bence bilmeden konuşanlara pek aldırmayın ayrıca kalorisi 1 bardağı 120 kalori yani gayet iyi 👍🏻 Sadece fazla içerseniz kalsiyum Demir emilimini azalttığından kansızlık yapar. Doktorum bana çok güzel dedi günlük 2-3 bardak için o yüzden içiyorum sütü çok seven biri olarak. Ama sadece sütten değil de yoğurt ve peynir de yiyerek çeşitlendirirsen daha güzel olur demişti.
Pinkyy [bilinmeyen] bende günde yarım litre yaa süt yada kefir içiyorum,2günde tüketmiş oluyorum 1litre süt veya kefiri..
Hasretimmm Deletedmom667 benim doktorum israrla paket sut market yogurdu yasakladi bildigin biyerden al sut ic bol bol yogurdunu kendin mayala dedi oyle yapiyorum
Taha [bilinmeyen] Canım zaten bi süt bi litre günde iki bardak içsen iki günde 4 bardak ediyosa buda yaklaşık 800 ml oluyo yani bi bardak fazla içmiş oluyosun bence sıkıntı yok devam et
Nursemom0857 [bilinmeyen] canım süt her ne kadar faydalı olsada fazlası zarar. Fazlaca alınan kalsiyum vücutta ki demir emilimini azaltıyor. Bu da kansızlığa neden alıyor. Ayrıca yağlı sütün fazla tüketimi gereksiz kilo alımına (yağ oranının artmasına) neden oluyor. Kansızlık sorunun yoksa ve kalsiyum ihtiyacın varsa günde en fazla 3 bardak, kalsiyum eksikliğin yoksa 1-2 bardak yeterli. Sen çok abartmışsın 😊
Ruhak [bilinmeyen] canım fazla içme kansızlığa ve demir eksikliğine yol açıyormuş.. Azı karar fazlası zarar