Yusufeymenimm bende de oldu 26 haftalik geleyim kalp çarpıntısı oldu 1 saat boyunca gecmeyince acile gittim nabzım 206ydi ve düşmüyordu 4 saat boyunca nefes egzersizleri VS felan yaptırdılar ve yine düşmedi yükseldi çok ağır bir ilaç yaptılar bi an da 120ye düştü doktora gittiğimde kalp ritmi bozukluğu çıktı tedavisi de gebelikten sonra geçmezse ihmal etmeyin