Yusufeymenimm eczanede ya da sağlık ocağında en azından bi tansiyon şeker takibi yapın sabah öğle akşam, eğer yüksek tansiyon varsa doktorunuza bildirin tansiyon sıkıntı olabiliyor çünkü bende de çarpıntı oluyordu şuan bitti onun yerine nefes alamama oluyor tansiyon, şeker takibi yapıyorum o ara günlük yapıyordum, şimdi arada ölçtürüyorum.bi de takipte olduğunuz doktora da muhakkak danışın ihmal etmeyin Allah korusun tansiyon kaynaklı ise çarpıntı erken doğum sebebi olabiliyor