Busraoz _yeni1tazeanne_ Aslan erkeği nasıl sizce? Benim de 2.oğlum aslan olacak ama ben aslan burcu olanlarla hiç anlaşamıyorum 🥲
Ozge2206 Momm0606 ben aslan eşim koç büyük oğlum yengeç doğacak olan oğlumda koç olacak Allah izin verirse ☺
Momm0606 Hulo2105 Bence Aslan erkekleri çok iyi oluyor, başarı konusu hiç demiyorum bile, arkanda dağ gibi bi erkek olacak hiç tırsma 🥰
Edaa3595 Momm0606 eşim ve ben Koç kızımız oğlak oğlum boğa olacak nasipse küçük baştan büyük başa geçiş yapıcaz evde full boynuzlu tokuşur dururuz artık 😂🙈
Edaa3595 Momm0606 evet öyle olacak gibi ama hepimizi oğlak yani kızım alt edecek gibi bi his var içimde 😂😎