Momm0606 Ben Başak burcuyum oğlum Yengeç, aşırı uyumluyuz 💗🥰 Peki ya sizler 🤍 Eşleri de yazalım madem benim eşim Terazi 😁
Gamzer68 Momm0606 yengeç erkeği çocuk nasıl bende yaza doğurucam kendim yengeç eşim terazi ilk oğlum oğlak 😅
_725gm Momm0606 ben boğa eşim ikizler oğluşum ikizler 2 tane ikizler erkeği ile nasıl olcak bilemiyorum 😁😂
Momm0606 Gamzer68 Çok anacı oluyorlar oğlum aşırı bana düşkün ve aşırı evcimen dışarıyı pek sevmiyor, keza babamda yengeç burcu oda aynı, iştahları da çok iyi oluyor 🥰
pamukprensesim Birisii35 ayni biz ama kizimiz muhtemelen basak burcu olur😃 bu arada yay burcu es zor degil mi sizce de💆🏼♀️😅
Momm0606 Hulo2105 Bence Aslan erkekleri çok iyi oluyor, başarı konusu hiç demiyorum bile, arkanda dağ gibi bi erkek olacak hiç tırsma 🥰
Fnsengul Hulo2105 bence de birazcık tırsabilirsin 🤭 7,5 aylık bir aslan burcu oğlum var şimdiden inatçı istemediği bir şeyi asla yapamıyoruz 😂
Hamisbayan Momm0606 Ben aslan kocişim yengeç bebişimiz de ya boğa ya ikizler bakalım doğumu ikisinin ortasını gösteriyor me zaman gelmek isterse hanımefendi😂🩷