Ozgednc bir fikrim yok acikcasi. Yapilan medikal calışmayı aktardim. Turkiyede hala kullaniliyor ama calisma sonucunda amerikada kullanimi kesilmis hatta. Doktorum son literatürü takip eden biri. O nedenle uygulamamisti. Ben savunmuyorum yoksa ignenin iyilik kötülüğünü malesef bu konuda yetkili degilim 😂